Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Avon Pochod opět trhl rekord

Letošní, 15. ročník Avon Pochodu navýšil oproti loňsku opět počet účastníků, a to z 20 na 23 tisíc. Navíc se poprvé k ambasadorkám z řad žen přidali i jejich mužští kolegové. Celkem se letos prodalo přes 35 000 triček, přičemž celých 30 procent prodejů je od lidí, kteří se akce osobně nezúčastnili. Od loňského pochodu až po ten letošní věnoval Avon na projekty boje proti rakovině prsu 7 800 000 korun.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)