Avon Pochod opět trhl rekord

Letošní, 15. ročník Avon Pochodu navýšil oproti loňsku opět počet účastníků, a to z 20 na 23 tisíc. Navíc se poprvé k ambasadorkám z řad žen přidali i jejich mužští kolegové. Celkem se letos prodalo přes 35 000 triček, přičemž celých 30 procent prodejů je od lidí, kteří se akce osobně nezúčastnili. Od loňského pochodu až po ten letošní věnoval Avon na projekty boje proti rakovině prsu 7 800 000 korun.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard