Avanti přivádí drink Hugo

Značka Avanti (Bohemia Sekt, Starý Plzenec) uvádí na trh nový nápoj s názvem Hugo. Jedná se o „ready-to-drink“, variantu koktejlu na bázi šumivého vína, máty, bezinky a limetky. K dostání bude v maloobchodních řetězcích i v gastronomii a jeho uvedení na trh podpoří komunikace v místě prodeje. „Český trh je stále více otevřen ready-to-drink neboli pre-mix koktejlům, které vynikají především svou praktičností a neměnnou chutí,“ vysvětluje důvod zrodu nápoje Avanti Hugo Marek Žižkovský, brand manažer této značky. Společnost plánuje nabízet nový produkt i v gastronomii. Design balení zajistila agentura Fiala & Šebek ochutnávky a in-store podporu pak agentura POS Media.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Madlove ADC
Simona Fischerová