Apple nejhodnotnější světovou značkou

Technologický gigant Apple se vrátil na první příčku každoročního žebříčku nejcennějších značek světa BrandZ Top100, sestaveného výzkumnou agenturou Millward Brown. Hodnota Applu meziročně stoupla zhruba o dvě třetiny na 247 miliard dolarů. Loni tato pozice patřila společnosti Google, která se posunula na druhé místo, navzdory devítiprocentnímu růstu hodnoty na 173,7 miliardy dolarů. Třetí příčku obsadila softwarová společnost Microsoft (115,5 miliardy). Za úspěchem společnosti Apple stojí především iPhone 6, který představuje největší podíl na růstu jejího jmění. Nejhodnotnější evropskou značkou je německá softwarová firma SAP, která obsadila 24. příčku s hodnotou 38,2 miliardy dolarů. Celková hodnota top 100 značek oproti loňskému roku stoupla o 14 procent na 3,3 miliardy dolarů, za posledních deset let se tak zvýšila o 126 procent.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay