Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Apple nejhodnotnější světovou značkou

Technologický gigant Apple se vrátil na první příčku každoročního žebříčku nejcennějších značek světa BrandZ Top100, sestaveného výzkumnou agenturou Millward Brown. Hodnota Applu meziročně stoupla zhruba o dvě třetiny na 247 miliard dolarů. Loni tato pozice patřila společnosti Google, která se posunula na druhé místo, navzdory devítiprocentnímu růstu hodnoty na 173,7 miliardy dolarů. Třetí příčku obsadila softwarová společnost Microsoft (115,5 miliardy). Za úspěchem společnosti Apple stojí především iPhone 6, který představuje největší podíl na růstu jejího jmění. Nejhodnotnější evropskou značkou je německá softwarová firma SAP, která obsadila 24. příčku s hodnotou 38,2 miliardy dolarů. Celková hodnota top 100 značek oproti loňskému roku stoupla o 14 procent na 3,3 miliardy dolarů, za posledních deset let se tak zvýšila o 126 procent.

null

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)