Chtěl jsem napsat o TV spotu na Birell, že by měl upravit svůj slogan z „Není nic lepšího“ na „Není nic nudnějšího“. Mladí lidé, kteří během odpoledne stihnou jezdit na čtyřkolkách, pádlovat na lodi, jet na kole, vylézt na skalní stěnu – tu zajiskří pohledy pučící lásky, tu dojde i na humor (někdo tam spadne do vody). Jsem asi beznadějně zakořeněn v české pivní tradici – v Nerudovce dva domy nade mnou bydlel Egon Bondy a o další dva domy výše je hostinec U Dvou slunců, ve kterém Ladislav Klíma vypil „dvacet pět plzní a osm slivovic“ a obešel pak polí pět. V podstatě nechápu, proč si ti sportovci v klipu nedají limonádu, proč mají potřebu, aby to chutnalo po pivu. Mohu tedy posloužit jako varování, že by si člověk buď měl vybírat značky, pro které pracuje, anebo alespoň do marketingu netahat svoje subjektivní postoje. Protože trh s nealko pivem roste, navzdory posměváčkům, jako jsem já.
Jakub Horák, producent