Reklama
Megaboard

Zákazníky potěší soutěž víc než telefonát

V minulém článku jsme viděli, že nejcitlivější jsou respondenti k reklamě na obrazovkách svých smartphonů. Dnes se podíváme, která reklamní sdělení jim hodně vadí a která tolerují více.

Za nejvíce obtěžující považují respondenti telefonát s nabídkou. Ten obtěžuje téměř 9 z 10 uživatelů chytrých telefonů ve vzorku. Na druhém místě je z tohoto pohledu reklama v rámci aplikace. Na třetí místo se oproti roku 2014 posunula reklama v navigaci, která spolu s reklamními SMS obtěžuje téměř dvě třetiny respondentů.

Respondenti nejvíce akceptují reklamní sdělení, které jim může přinést výhodu. Fungují u nich tak soutěže nebo slevové kupony. Reklama v navigaci pak obtěžuje častěji muže než ženy, což může být dáno i frekvencí používání. Zatímco u mužů tato forma reklamy obtěžuje 70 procent z nich, mezi ženami je to méně než tři z pěti. Podobný rozdíl je u reklamních SMS, vůči kterým jsou citlivější muži.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále