VictoriaTip sází na atleta a YouTube

NADTITULEK. KAMPAŇ

Trhu sportovních sázek dominují TipsportChancí, FortunaSynotTip. VictoriaTip si dosud držela srovnatelnou pozici s menšími hráči jako Maxi Tip či Startip. S příchodem nového ředitele divize kurzových sázek Michala Mičkala a PR managera Jiřího Nikodýma do týmu společnosti však chce VictoriaTip několika projekty šlapat první trojce na paty.

Pro komunikaci se sázkaři si proto vybrala a testovala několik mladých a dosud neokoukaných sportovních talentů, z nichž si za svého ambasadora vybrala desetibojaře Kajetána Čásenského. Ten, proškolen sázkovou společností a spolupracující agenturou SportClient, již začal komunitu sázkařů provádět seriálem Studio šampionů na YouTube. Sledujícím by mělo nabídnout veškerý sázkařský servis spočívající zejména v předzápasové analýze konkrétních hráčů či klubů. Victoria Tip se totiž stejně jako konkurence zaměří zejména na fotbal, hokej a tenis. Dodejme, že on-line kanály „sázkovek“ nejsou novinkou, silnější konkurence však své pořady realizuje formou streamů na svých webech.

Již název společnosti svádí ke spojení s fotbalovým klubem Viktoria Plzeň – také reportáže o zákulisním dění v klubu budou součástí Studia šampionů. Podle Jiřího Nikodýma však volba na plzeňský klub padla mj. i proto, že jako jediný český tým hrál za poslední čtyři roky dvakrát Ligu mistrů.

Nový positioning VictoriaTipu má podpořit i precizní mediaplán. Inzerovat zejména vždy před zápasy Ligy mistrů v deníku Sport (CNC), sponzorské spoty před sestřihy ze zápasů Viktorie Plzeň proběhnou na portálu isport.cz (Borgis), registrovaní uživatelé webu www.victoriatip.cz dostávají pravidelné newslettery. Kromě sponzorských spotů jsou připravené i delší, imageové verze s Kajetánem Čásenským.


Kajetán Čásenský, dříve svěřenec Tomáše Dvořáka, je prý natolik všestranným sportovcem, že může sázkaře provázet jakoukoli disciplínou.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia