NADTITULEK. KAMPAŇ
Trhu sportovních sázek dominují Tipsport s Chancí, Fortuna a SynotTip. VictoriaTip si dosud držela srovnatelnou pozici s menšími hráči jako Maxi Tip či Startip. S příchodem nového ředitele divize kurzových sázek Michala Mičkala a PR managera Jiřího Nikodýma do týmu společnosti však chce VictoriaTip několika projekty šlapat první trojce na paty.
Pro komunikaci se sázkaři si proto vybrala a testovala několik mladých a dosud neokoukaných sportovních talentů, z nichž si za svého ambasadora vybrala desetibojaře Kajetána Čásenského. Ten, proškolen sázkovou společností a spolupracující agenturou SportClient, již začal komunitu sázkařů provádět seriálem Studio šampionů na YouTube. Sledujícím by mělo nabídnout veškerý sázkařský servis spočívající zejména v předzápasové analýze konkrétních hráčů či klubů. Victoria Tip se totiž stejně jako konkurence zaměří zejména na fotbal, hokej a tenis. Dodejme, že on-line kanály „sázkovek“ nejsou novinkou, silnější konkurence však své pořady realizuje formou streamů na svých webech.
Již název společnosti svádí ke spojení s fotbalovým klubem Viktoria Plzeň – také reportáže o zákulisním dění v klubu budou součástí Studia šampionů. Podle Jiřího Nikodýma však volba na plzeňský klub padla mj. i proto, že jako jediný český tým hrál za poslední čtyři roky dvakrát Ligu mistrů.
Nový positioning VictoriaTipu má podpořit i precizní mediaplán. Inzerovat zejména vždy před zápasy Ligy mistrů v deníku Sport (CNC), sponzorské spoty před sestřihy ze zápasů Viktorie Plzeň proběhnou na portálu isport.cz (Borgis), registrovaní uživatelé webu www.victoriatip.cz dostávají pravidelné newslettery. Kromě sponzorských spotů jsou připravené i delší, imageové verze s Kajetánem Čásenským.
Kajetán Čásenský, dříve svěřenec Tomáše Dvořáka, je prý natolik všestranným sportovcem, že může sázkaře provázet jakoukoli disciplínou.