Reklama
Megaboard

Úspěch pro Ewing a Ogilvy

Nejvýznamnější PR soutěž na světě Sabre Awards pro region EMEA přinesla v Londýně úspěch hned dvěma českým agenturám. Ewing PR zabodovala v kategorii pro nejlepší kampaň poskytovatelů zdravotní péče, v níž vyhrála s preventivním programem „Zdraví národa“. Ten komunikuje společně s firmou Synlab Czech a jeho cílem je propagace bezplatných vyšetření. Úspěšná byla také Ogilvy PR, jejíž projekt pro firmu AbbVie „Céčko není jen trasa metra“ triumfoval v kategorii Zdraví spotřebitele. Projekt stál na slovní hříčce kombinující trasu pražského metra a hepatitidu typu C. Síť Ogilvy PR získala celkově sedm ocenění.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále