Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tesco volí MediaCom

Mediaweek

Obchodní řetězec Tesco ukončil dvacetiletou spolupráci s mediální agenturou Initiative a uzavřel smlouvu s agenturou MediaCom, spadající do mezinárodní reklamní skupiny WPP. MediaCom bude mít k dispozici rozpočet 90 milionů liber a zastřeší kompletní plánování a nákup mediálního prostoru. Podnět k přezkoumání činnosti dosavadní agentury přišel od Davea Lewise, který nastoupil na post generálního ředitele britského řetězce v září 2014. Initiative je už druhou agenturou, s níž se Tesco letos rozloučilo. V lednu zaměnilo kreativní Wieden & Kennedy za BBH.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu