Tesco volí MediaCom

Mediaweek

Obchodní řetězec Tesco ukončil dvacetiletou spolupráci s mediální agenturou Initiative a uzavřel smlouvu s agenturou MediaCom, spadající do mezinárodní reklamní skupiny WPP. MediaCom bude mít k dispozici rozpočet 90 milionů liber a zastřeší kompletní plánování a nákup mediálního prostoru. Podnět k přezkoumání činnosti dosavadní agentury přišel od Davea Lewise, který nastoupil na post generálního ředitele britského řetězce v září 2014. Initiative je už druhou agenturou, s níž se Tesco letos rozloučilo. V lednu zaměnilo kreativní Wieden & Kennedy za BBH.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
Madlove ADC