Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

SC Johnson volí agenturu PHD

Americká společnost SC Johnson ukončuje spolupráci s mediální agenturou Maxus a uzavírá kontrakt s agenturou PHD, spadající do portfolia skupiny Omnicom. PHD bude ve společnosti, zaměřující se na výrobu spotřebního zboží, zastřešovat nákup a plánování mediálního prostoru. K dispozici bude mít rozpočet v hodnotě 900 milionů dolarů, přičemž 300 milionů bude vyhrazeno pro nákup mediálního prostoru v USA. Nová mediální agentura by měla spolupracovat s oběma kreativními agenturami SC Johnson – BBDOOgilvy, které jsou součástí skupiny WPP. Firma vlastní značky jako Pronto, Duck, Raid, Mr. MuscleGlade.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)