Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejdůvěryhodnější médium? Rádio

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.V aktuální vlně Mindreaderu je jednou z oblastí, které jsou u respondentů zjišťovány, také míra důvěry v různá média či jiné veřejné instituce. Ke každé z nich se respondent může vyjádřit na stupnici „vůbec nevěřím“ až „zcela důvěřuji“. V grafu míra důvěry odpovídá rozdílu mezi respondenty, kteří dané instituci nevěří, a těmi, kteří jí naopak důvěřují. Pokud jde o jednotlivé mediatypy, nejdůvěryhodnějším z nich se zdá být rádio, které následuje tisk v podobě novin a magazínů. Spíše neutrální je v tomto směru televize. Z nemediálních institucí je potom pro většinu respondentů nejdůvěryhodnější jejich zaměstnavatel, za kterým následují banky a policie. Na druhé straně škály, kde se řadí instituce, které vzbuzují největší nedůvěru, najdeme s téměř shodným výsledkem náboženské vůdce a vládu. Příliš lichotivě z tohoto porovnání nevyšla ani reklama, kde převaha „nedůvěřivců“ dělá téměř 60 %.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)