Korporace pro Nepál

W&V

Nadnárodní firmy mobilizují své zákazníky či zaměstnance k humanitární pomoci pro Nepál, těžce postižený zemětřesením. Telekom, Vodafone a Telefónica O2 nabízejí zákazníkům z Nepálu bezplatné volání a internet. Deutsche Post DHL sestavila logistický tým ze svých spolupracovníků z Belgie a několika zemí Asie, který slouží pro přepravu materiální pomoci. Facebook pomáhá s funkcí „Safety Check“, pomocí které se pohřešovaní mohou hlásit potvrzením kolonky „save“. Google má zas „vyhledávač osob“, který počítá i s informacemi od případných svědků.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard