Společnost IPG vykázala za první kvartál nejvyšší nárůst tržeb z takzvané velké čtyřky globálních reklamních skupin. IPG zaznamenala meziroční organický růst tržeb o 5,7 % a růst celkových tržeb o 2,4 % na 1,68 miliardy dolarů. Organický nárůst tržeb IPG těsně překonal WPP a Omnicom (5,2 % a 5,1 %), Publicis Groupe se umístila na pomyslném konci (1,9 %). Skupina IPG byla úspěšná i ve snížení čisté ztráty na 1,8 milionu dolarů, přičemž předešlý rok zaznamenala ztrátu až 20,9 milionu dolarů. „Na výsledcích se kromě silné americké divize podílel i významný růst na asijském a britském trhu,“ uvedl pro MediaPost Michael Roth, CEO IPG. Jedinou oblastí, která zaznamenala pokles organických tržeb, byla Latinská Amerika (-0,7 %).