HTC chce v Česku posílit

Výrobce mobilních zařízení HTC otevřel v Praze novou značkovou prodejnu v Revoluční ulici. Zákazníci zde mohou vyzkoušet a zakoupit všechny aktuální modely z portfolia HTC včetně nejvyššího modelu značky HTC One M9. HTC k této příležitosti spustilo i novou kampaň „Ať žasnou“. Volba na otevření prodejny v Praze padla kvůli snaze značky posílit přítomnost v regionu CEE. Spolu s otevřením prodejny spustilo HTC také nový e-shop pro ČR. Součástí prodejny bude v budoucnu také hub s multifunkčním využitím.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka