HTC chce v Česku posílit

Výrobce mobilních zařízení HTC otevřel v Praze novou značkovou prodejnu v Revoluční ulici. Zákazníci zde mohou vyzkoušet a zakoupit všechny aktuální modely z portfolia HTC včetně nejvyššího modelu značky HTC One M9. HTC k této příležitosti spustilo i novou kampaň „Ať žasnou“. Volba na otevření prodejny v Praze padla kvůli snaze značky posílit přítomnost v regionu CEE. Spolu s otevřením prodejny spustilo HTC také nový e-shop pro ČR. Součástí prodejny bude v budoucnu také hub s multifunkčním využitím.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia