Reklama
Megaboard

ČMSS si pro věrnostní program najala Underline

Ve výběrovém řízení Českomoravské stavební spořitelny (ČMSS) na dlouhodobou podporu programu Získejte u lišky uspěla agentura Underline. Kampaň navržená Underline poběží od června do listopadu a v případě úspěchu se počítá s dlouhodobějším využitím jejího řešení. Cílem je podpořit znalost loajalitního programu Získejte u lišky jak u stávajících, tak i potenciálních klientů a podpořit prodej finančních produktů ČMSS.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále