Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

BMW se vrací do Super Bowlu

Americká televizní stanice NBC se těší z návratu jedné z automobilek mezi štědré zadavatele reklamy v blocích Super Bowlu. Právě autoznačky v posledních dvou letech své výdaje do spotů v rámci nejsledovanějších sportovních přenosů v USA omezovaly. Po čtyřech letech se do reklamních bloků vrací BMW, které svým minutovým videem pro model BMW i3 odstartuje 1. února 2016 sérii zápasů. Pod spot se již podepsaly agentury Kirshenbaum Bond Senecal + PartnersUniversal McCann. S účastí na Super Bowlu počítají údajně i automobilky Mercedes-Benz, Toyota, Nissan, KiaLexus, chybět bude Volkswagen.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)