BMW se vrací do Super Bowlu

Americká televizní stanice NBC se těší z návratu jedné z automobilek mezi štědré zadavatele reklamy v blocích Super Bowlu. Právě autoznačky v posledních dvou letech své výdaje do spotů v rámci nejsledovanějších sportovních přenosů v USA omezovaly. Po čtyřech letech se do reklamních bloků vrací BMW, které svým minutovým videem pro model BMW i3 odstartuje 1. února 2016 sérii zápasů. Pod spot se již podepsaly agentury Kirshenbaum Bond Senecal + PartnersUniversal McCann. S účastí na Super Bowlu počítají údajně i automobilky Mercedes-Benz, Toyota, Nissan, KiaLexus, chybět bude Volkswagen.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)