Reklama
Megaboard

Bistro Social vyhrálo tendr na sítě pro Strongbow Cider

Značku Strongbow uvedl na český trh Heineken letos v dubnu a je k dostání ve třech příchutích. Zatímco velkou nadlinkovou kampaň připravuje agentura VCCP, komunikaci na sociálních sítích nyní obstará Bistro Social. Cílem kampaně je představení nápoje českým spotřebitelům. „Motivem bude zachycení té ‚nejlepší chvíle‘ přesně dle identity značky,“ řekl kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále