Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

WPP a Facebook spolu

Komunikační holding WPP uzavřel globální partnerství s Facebookem v rámci projektu Data Alliance. Platforma umožní zadavatelům přístup k novým datům ze sociální sítě, díky kterým mohou personalizovat svá reklamní sdělení. Data od GroupM, Kantaru a KBM Group (Wunderman) budou spojena a aktivována na Facebooku způsobem, který „respektuje soukromí uživatelů“. Díky partnerství tak mohou klienti WPP vytvářet sofistikované kampaně napříč reklamními formáty Facebooku, ať už jde o videa, fotografie či odkazy. Součástí spolupráce je i měření dopadu on-line i off-line kampaní na prodejní výsledky v různých zemích.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)