Televize Prima chystá v oblasti televizních pořadů spolupráci se sítí rádií Radio United, s níž má společného vlastníka, společnost GES Holding. Konkrétně jde o překlopení vybraných televizních pořadů do rozhlasové podoby. Prvním případem je společenský Top Star magazín, který se počínaje 31. březnem objeví vždy v úterý od 20 hodin v rádiích Kiss.
Televizní verze pořadu, který na Primě běží už více než šest let, se vysílá v pondělí ve 21.35. Jeho moderátorka Iva Kubelková si do studia zve populární osobnosti a nechává nahlédnout do jejich soukromí. Rozhlasová verze bude střihovou verzí televizního pořadu a v rámci 60 minut vysílání obsáhne šest magazínových vstupů s novinkami ze světa českého showbyznysu a módy.
Dodatečný zásah v rádiu
„Jedná se o unikátní propojení televizního a rádiového světa, které na českém trhu dosud neexistuje,“ říká provozní ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek a dodává: „V rámci našeho mediálního zastupitelství Media Club se tak inzerentům otevírá možnost rádiové nadstavby oblíbeného televizního magazínu, a tím i dodatečného zásahu.“
Media Club, který od dubna místo Petra Jelínka nově vede Ladislav Dianiška, tak nabízí klientům reklamu jak v samostatném televizním a rozhlasovém pořadu, tak i balíček, v rámci nějž mohou využít sponzoring v TV i rádiu. Průměrná sledovanost Top Star magazínu je 18 % a 522 tisíc diváků v cílové skupině 15+ (v jarní sezoně 26. 1. – 23. 3. 2015 podle dat ATO – Mediaresearch).
„Poslechovost vybraných stanic odpovídá našim očekáváním. Vidíme v nich obchodní potenciál, rozšíření zásahu a především propojení mediatypů. Top Star magazín jsme zasadili do rádií především podle cílových skupin, čímž se zásah kampaní klienta posiluje,“ řekla M&M PR manažerka Primy Marie Fianová. Dalším pořadem, který by Prima mohla využít pro rozhlasové vysílání, je podle dřívějších informací nový hobby magazín Gondíci.
Rozhlasová verze Top Star magazínu s moderátorkou Ivou Kubelkovou bude mít 60 minut. Vysílat se bude v rádiích sítě Kiss každé úterý.