Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Stará myslivecká se „vzpírá“

Vodka 42 Blend a Stará myslivecká, to jsou značky, které nejvíc táhnou prodeje tradičního prostějovského výrobce lihovin Granette & Starorežná Distilleries. Vyplývá to z jeho obchodních výsledků za první čtvrtletí, podle kterých prodeje zaznamenaly meziroční růst o 20 procent na 2,5 milionu litrů destilátů. Nejmarkantněji je to vidět právě na prodejích Staré myslivecké, která si vede meziročně lépe o 52 %, a u Vodky 42 Blend, která zaznamenala dokonce 82% růst. Na růst prodejů destilátů zavedených výrobců prý ještě stále mají vliv i dozvuky metanolové aféry. A vodka je stále módní pití. Stará myslivecká, která spadá do kategorie na pomezí brandy a whisky, jako by se však vzpírala dlouhodobému obecnému trendu poklesu prodeje tradičních domácích a „neprémiových“ lihovin. Značka, která prošla už v roce 2013 výrazným redesignem, přitom aktuálně chystá další komunikační aktivity. „Pro letošní rok plánujeme výrazné komunikační aktivity, bohužel k tomu ještě nemohu sdělovat podrobnosti,“ potvrdil obchodní a marketingový ředitel společnosti Vladimír Vavřich.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)