Stará myslivecká se „vzpírá“

Vodka 42 Blend a Stará myslivecká, to jsou značky, které nejvíc táhnou prodeje tradičního prostějovského výrobce lihovin Granette & Starorežná Distilleries. Vyplývá to z jeho obchodních výsledků za první čtvrtletí, podle kterých prodeje zaznamenaly meziroční růst o 20 procent na 2,5 milionu litrů destilátů. Nejmarkantněji je to vidět právě na prodejích Staré myslivecké, která si vede meziročně lépe o 52 %, a u Vodky 42 Blend, která zaznamenala dokonce 82% růst. Na růst prodejů destilátů zavedených výrobců prý ještě stále mají vliv i dozvuky metanolové aféry. A vodka je stále módní pití. Stará myslivecká, která spadá do kategorie na pomezí brandy a whisky, jako by se však vzpírala dlouhodobému obecnému trendu poklesu prodeje tradičních domácích a „neprémiových“ lihovin. Značka, která prošla už v roce 2013 výrazným redesignem, přitom aktuálně chystá další komunikační aktivity. „Pro letošní rok plánujeme výrazné komunikační aktivity, bohužel k tomu ještě nemohu sdělovat podrobnosti,“ potvrdil obchodní a marketingový ředitel společnosti Vladimír Vavřich.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist