Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prezentace severní Moravy ve finále

Zatím tříletý projekt Moravskoslezský kraj všemi smysly na podporu cestovního ruchu v destinaci finišuje prezentací v Polsku a na Slovensku. Zadavatelem projektu je Moravskoslezský kraj. První etapa projektu probíhala v letech 2012-2013 a jednalo se o kombinaci exteriérových (jednodenních) a interiérových eventů (dvoudenní prezentace v nákupních centrech). Aktuální projekt, probíhající od roku 2013, dvoudenními eventy v nákupních centrech v Polsku a na Slovensku završí prezentaci destinace a bude letos ukončen. Obě etapy jsou hrazeny z fondů Evropské unie a shodně se podílejí na celkovém rozpočtu 8,5 mil. korun. Interaktivní expozice v nákupních centrech, na nichž se podílí reklamní agentura Motýl Media, provádějí návštěvníky Moravskoslezským krajem zábavnou formou, připraveny jsou soutěže o ceny či ochutnávky místních specialit.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)