Zatím tříletý projekt Moravskoslezský kraj všemi smysly na podporu cestovního ruchu v destinaci finišuje prezentací v Polsku a na Slovensku. Zadavatelem projektu je Moravskoslezský kraj. První etapa projektu probíhala v letech 2012-2013 a jednalo se o kombinaci exteriérových (jednodenních) a interiérových eventů (dvoudenní prezentace v nákupních centrech). Aktuální projekt, probíhající od roku 2013, dvoudenními eventy v nákupních centrech v Polsku a na Slovensku završí prezentaci destinace a bude letos ukončen. Obě etapy jsou hrazeny z fondů Evropské unie a shodně se podílejí na celkovém rozpočtu 8,5 mil. korun. Interaktivní expozice v nákupních centrech, na nichž se podílí reklamní agentura Motýl Media, provádějí návštěvníky Moravskoslezským krajem zábavnou formou, připraveny jsou soutěže o ceny či ochutnávky místních specialit.