Presco si „nadělilo“ Lichtensteina i Kaplického

Společnost Presco Group uvádí 20 let od svého založení na trh svou doposud nejrozsáhlejší kolekci kalendářů a diářů. Poprvé se v ní objevují i taková jména jako Roy Lichtenstein nebo Jaromír „99“ Švejdík.

Vedle oblíbených tradičních titulů, jako jsou kalendáře s motivy Alfonse Muchy, Josefa Lady či stále populárního Krtečka, je nová kolekce doplněna o mnoho nových titulů. „Naším cílem je přinášet zákazníkům atraktivní a výjimečné tituly výjimečných autorů,“ říká Petr Skokan, partner a zakladatel společnosti.

V minulé sezoně společnost poprvé představila kolekci uměleckých kalendářů ve vlastní edici Design Collection. „Právě velmi pozitivní reakce na všechny tituly této edice nás přesvědčily o jejím pokračování, a to včetně rozšíření o řadu designových diářů,“ říká Skokan.

„Mnoho let jsme osobně toužili po licenci známého amerického popartového malíře Roye Lichtensteina, představující pro nás od začátku podnikání jednu z pomyslných met, kterých jsme chtěli dosáhnout. Tento sen jsme si splnili k letošnímu výročí založení společnosti,“ dodává spoluzakladatel Martin Prager.

Na velký úspěch dvou předešlých edic se bude snažit navázat kalendář světoznámého architekta Jana Kaplického věnující se, po návrzích budov a interiérů, užitému designu. Své místo našli v kolekci i Oleg Slepcoff a jeho nevšední pojetí filmového plakátu, Fiona Stephenson se svými retroobrazy pin-up girls, David Böhm a Jiří Franta z umělecké skupiny Rafani. Šestici autorů doplňuje populární Jaromír Švejdík, známý pod pseudonymem Jaromír 99, se svými ilustracemi k slavnému Kafkovu románu Zámek.

null

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)