Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Peugeot prezentuje své pojetí „bistra“

Peugeot odhalil v Paříži v předpremiéře svou představu toho, jak má vypadat „foodtruck“. Foodtruck Peugeot pojmenovaný Le Bistrot du Lion – Bistro U Lva -, který pro něj vymyslelo a navrhlo studio Peugeot Design Lab, projde křtem ohněm na Milánském designovém týdnu a poté přejede do francouzského pavilonu světové výstavy Expo 2015, taktéž v Miláně. Foodtruck po příjezdu na místo „roztáhne křídla“, zdvojnásobí svou šířku a vytvoří prostory pro přípravu potravin, stravování a občerstvení a současně DJ platformu. Kuchaři mají k dispozici čtyři grilovací a indukční desky a fritézu. V bezprostřední blízkosti foodtrucku se má pohodlně najíst 30 hostů. Funkčnost a soulad se všemi normami homologace a hygieny zajišťovala firma Euromag.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu