Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O2 chce pravdu o mobilech

O2 chce svým zákazníkům pomoci při výběru ideálního zařízení pro využití technologie LTE. Pod názvem Pravda o mobilech a tabletech proběhne v první fázi 360° kampaň. Reklamní spoty se objeví v televizi a na internetu, kampaň bude probíhat také v outdooru. Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Toaster Pictures pod vedením režiséra Štěpána Fok Vodrážky. V televizi budou k vidění celkem tři dvacetivteřinové reklamní spoty, další tři vznikly pro účely on-line komunikace. Hlavním hrdinou reklamních spotů je opět herec a divadelní režisér Jiří Havelka.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)