O2 chce pravdu o mobilech

O2 chce svým zákazníkům pomoci při výběru ideálního zařízení pro využití technologie LTE. Pod názvem Pravda o mobilech a tabletech proběhne v první fázi 360° kampaň. Reklamní spoty se objeví v televizi a na internetu, kampaň bude probíhat také v outdooru. Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Toaster Pictures pod vedením režiséra Štěpána Fok Vodrážky. V televizi budou k vidění celkem tři dvacetivteřinové reklamní spoty, další tři vznikly pro účely on-line komunikace. Hlavním hrdinou reklamních spotů je opět herec a divadelní režisér Jiří Havelka.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC