Nikdy jsem nechtěl děti jsou skvělé. Ona je moje všechno šlo k čertu. Potkáváme se jen z přátelství vznikla láska. Nestojíme o žádnou svatbu budeme mít v kostele? Život je plný zvratů. Billboardy společnosti SwissLife jsou pádným důkazem toho, že na textařině se dá postavit skvělá kampaň. Ty výše uvedené jsem namátkou přeložil z anglických a německých obrázků, které mi vyjely v Googlu, na českých dálnicích jsem zatím zaznamenal „Nevěřím na lásku na první pohled jsem se zamiloval“ a ještě druhý o tom, že je lepší zůstat single hledá partnera. Podobnou rozkoš z textu jsem měl naposledy v devadesátých letech, když jsem poprvé uviděl inzeráty kampaně Nike „Just do it“. Poté co se člověk potkává s desítkami prázdných floskulí a nadužívaných sloganů typu „víc než finanční poradce“, případně cosi na téma „vnitřního bohatství“, je to po dlouhé době kampaň představující sofistikovanou a kulturní značku. Doufám, že služby SwissLife si sáhnou na tu samou úroveň.
Jakub Horák, producent