Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nejde už nic vymyslet něco nového je paráda

Nikdy jsem nechtěl děti jsou skvělé. Ona je moje všechno šlo k čertu. Potkáváme se jen z přátelství vznikla láska. Nestojíme o žádnou svatbu budeme mít v kostele? Život je plný zvratů. Billboardy společnosti SwissLife jsou pádným důkazem toho, že na textařině se dá postavit skvělá kampaň. Ty výše uvedené jsem namátkou přeložil z anglických a německých obrázků, které mi vyjely v Googlu, na českých dálnicích jsem zatím zaznamenal „Nevěřím na lásku na první pohled jsem se zamiloval“ a ještě druhý o tom, že je lepší zůstat single hledá partnera. Podobnou rozkoš z textu jsem měl naposledy v devadesátých letech, když jsem poprvé uviděl inzeráty kampaně Nike „Just do it“. Poté co se člověk potkává s desítkami prázdných floskulí a nadužívaných sloganů typu „víc než finanční poradce“, případně cosi na téma „vnitřního bohatství“, je to po dlouhé době kampaň představující sofistikovanou a kulturní značku. Doufám, že služby SwissLife si sáhnou na tu samou úroveň.

null

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)