Menší firmy si obraz na internetu nehlídají

Z průzkumu portálu Pomluvynainternetu.cz, kterého se zúčastnilo celkem 296 malých a středních firem, vyplynulo, že 42 procent dotazovaných firem se na vlastní reference podívá jen jednou nebo maximálně dvakrát ročně. Necelá polovina dotázaných společností kontroluje svůj mediální obraz na internetu alespoň jednou měsíčně, z toho 17,2 procenta denně, 19 procent jednou týdně. Z průzkumu také vyplynulo, že největší finanční dopady vznikají poškozením dobrého jména společnosti bývalými zaměstnanci.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC