Menší firmy si obraz na internetu nehlídají

Z průzkumu portálu Pomluvynainternetu.cz, kterého se zúčastnilo celkem 296 malých a středních firem, vyplynulo, že 42 procent dotazovaných firem se na vlastní reference podívá jen jednou nebo maximálně dvakrát ročně. Necelá polovina dotázaných společností kontroluje svůj mediální obraz na internetu alespoň jednou měsíčně, z toho 17,2 procenta denně, 19 procent jednou týdně. Z průzkumu také vyplynulo, že největší finanční dopady vznikají poškozením dobrého jména společnosti bývalými zaměstnanci.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia