Už druhý ročník soutěže Fénix content marketing potvrdil vysokou úroveň akce, na které její organizační tým rozhodně nešetří ani fantazií, ani vynaloženými prostředky.
Po loňském večírku konaném na jazzové lodi kotvící na smíchovském nábřeží se letošní Fénix vyhlašoval v exkluzivním prostoru holešovického uměleckého centra DOX.
Návštěvníkům se prostor líbil
Většina oslovených si nový prostor i průběh ceremoniálu pochvalovala. David Švábenický z vydavatelství R Media, které mimo jiné vydává oceňovaný časopis Horník, si pochvaloval hlavně prostorný a členitý nový prostor, umožňující nerušený networking.
Potěšila ho ale i dynamika dramaturgie celého večera, který se díky moderátorovi Jiřímu Hořčicovi obešel bez zbytečných průtahů a nevhodných průpovídek. „Příští rok se určitě zúčastníme znovu,“ plánuje Švábenický i se svým týmem, jenž kromě firemních titulů vydává i populární kuchařky Romana Vaňka, autora populární videoshow Peklo na talíři.
Příště bude soutěžit video i strategie
Organizátorka soutěže Kateřina Borovanská, managing director agentury Freya CZ, je s průběhem letošního večera taktéž spokojena, to jí ale nebrání připravovat další vylepšení pro příští ročníky. „Následující rok se s největší pravděpodobností do soutěže vrátí disciplína hodnotící contentmarketingové strategie a chce zavést i kategorii posuzující kvalitu využití v on-line komunikaci,“ plánuje možné soutěžní změny Borovanská.
Poslední novinkou, kterou by ráda zavedla, je hodnocení efektivity a výkonu přihlášených kampaní.
Pozor na adresáty diplomů
Dalším z nadšených účastníků letošního Fénixe je referent PR a marketingu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Tomáš Halamík, jehož alma mater si ze soutěže odnesla ocenění za internetovou microsite mapující budoucnost zlínské univerzity.
Halamík neskrýval z celé akce nadšení. „Ceremoniál se vyloženě ,povedl‘ i prostory, kde se odehrával, byl prostě úžasný a i organizačně bylo vše zvládnuto na jedničku,“ chválil organizační tým Halamík, který si příští ročník určitě nenechá ujít. „Upřímně nevidím moc oblastí, které by se daly zlepšit. Snad si jen příště odvezem ten správný diplom, a ne jako letos, kdy nám v tubusu zůstal diplom některého jiného výherce,“ směje se Halamík.
Chválou nešetří ani další z oceněných David Brada, který ohodnocuje, že na večírku se vesele druží lidé z agentur i byznysu, což nezbývá zvykem.
Jan Binar, CEO agentury McCann, obzvláště oceňuje elegantní dresscode, který byl na akci povinný. „Tolik mladých lidí navlečených ve večerních róbách jsem už dlouho neviděl a věřím, že zase dlouho neuvidím,“ pochvaluje si Binar.
Za odvážné považuje Binar taneční představení, které tvořilo jednu z kulturních vložek akce. „Rozhodně bylo na co se dívat a jen málokoho mohlo jejich vystoupení nechat chladným. Už teď se těším na další ročník,“ končí Binar.
Druhý ročník soutěže zaznamenal téměř stoprocentní nárůst přihlášek, z 69 přihlášených prací v loňském roce přijali organizátoři letos 124 přihlášek. Počet porotců byl letos 36 a k finálnímu hodnocení se sešly poroty už na konci února. Na shortlist se dostaly práce, které byly hodnoceny nad průměrem pěti bodů z deseti. Zvláštní ocenění udělila porota tvůrcům v sedmi případech. I letos byla udělena cena v kategorie Neziskový sektor.
Brněnský Metropolitan je vedle velmi pěkně zpracovaného magazínu pro Olomouc další tiskovinou určenou obyvatelům daného města.
Gastro časopis pro profesionály v gastronomii připravuje pro své klienty Makro Cash & Carry. Letos vyhrál první místo v kategorii B2B časopisů.
Oblíbený časopis Vlastní cestou si pivovar Bernard vytváří in-house a povedlo se mu vytvořit věrnou čtenářskou obec nejen pivních nadšenců.
Na železnici je vidět, že už pomalu dokázala pochopit nutnost transformace do 21. století. Není to sice jednoduchý proces, ale zatím se vyplácí.
Horník je tradičním titulem pro zaměstnance Ostravsko-karvinských dolů, který se snaží informovat o všem potřebném z oblasti hornictví.