Jarní počasí otevírá nejen hospodské zahrádky, garáže opouštějí i zaprášené zahradní grily. Marketingové oddělení grilovaných uzenin z Krásna se proto už na konci loňského roku rozhodlo změnit svůj model práce a od modelu in-house marketingu se firma přesunula do modelu spolupráce se specializovanými agenturami.
In-house nahradí Krásnosvět
Společnost má za sebou řadu výběrových řízení, z nichž kromě vítězných agentur vzešel také koncept Krásnosvěta, který během několika týdnů představí veřejnosti. „V oblasti grafické koncepce jsme navázali spolupráci s agenturou Sabotage, obsahový marketing pro nás bude zajišťovat agentura Corporate Publishing a se sociálními sítěmi nám bude pomáhat agentura Pria. Právě s těmito agenturami budeme v příštích letech tvořit náš Krásnosvět,“ vysvětluje marketing manager MP Krásno Michal Tkadlec.
Uzeniny určené na grilování chce firma komunikovat v průběhu několika jarních týdnů až do června. „Jak název kampaně Grilobraní napovídá, chceme podpořit tu část našeho portfolia, která je vhodná pro grilování. Kromě našich zavedených výrobků jsme připravili i pár specialit. Věřím, že například dětské kečupové párečky nebo špenátové grilovací klobásy mohou být zpestřením pro spotřebitele,“ vyjmenovává Tkadlec.
Většina peněz jde do on-linu
Zadavatel svoje aktivity směřuje primárně do místa prodeje. „Tam se dle našich výzkumů odehrávají ta nejdůležitější rozhodnutí, a proto jsme vyrobili celou řadu materiálů, které by měly nakupující upoutat,“ dodává Tkadlec. Tištěná média se snaží firma pokrýt v rámci PR aktivit, ale většina jejího mediálního rozpočtu směřuje do on-line prostředí.
Aktuální kampaň je doprovázena komunikací na webu společnosti, nově ale začala firma využívat i sociální sítě. „V tomto duchu letos chystáme celou řadu aktivit. Připravujeme kompletně nový web, zaměříme se na práci s obsahovým marketingem a zásadním způsobem bychom rádi posílili naši pozici právě na sociálních sítích,“ slibuje Tkadlec.