HTC spouští globální kampaň na One M9

„You only get one life, live it“ je motto první kampaně, již pro HTC vytvořila agentura Sapient Nitro, která vyhrála reklamní account pro region Evropy, Blízkého východu a Afriky ke konci loňského roku. Reklama na smartphone One M9 zobrazuje lidi v pohybu, kteří si umějí užívat život. Scény se tak odehrávají například v umělecké galerii, v níž si aktéři pořizují selfie. V jiné ze scén pak jede muž do práce na kolečkových bruslích. Kampaň poběží v TV, on-linu, printu a kinech.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba