Heineken vyhodil CMO

Marketing magazine

Původně nizozemský pivovarnický gigant Heineken oznámil „zeštíhlování“ na těch nejvyšších pozicích. Firma zrušila bez náhrady funkci chief strategy officer a práci marketingového ředitele a ředitele prodeje sloučila pod hlavičku chief commercial officer. Dosavadní globální marketingový ředitel Alexis Nasard tak bude k poslednímu červnu muset firmu opustit. Ke stejnému termínu „bude odejit“ i hlavní stratég Chris Barrow. Nově vytvořenou pozici obsadí Jan Derck van Karnebeek. Součástí změn bude i sjednocení dvou dosavadních evropských divizí do jedné.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-12

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

fenomen
sparta_kybersikana
nový web-otvírák

MAM Exkluzivně v časopise

Monika Jančová, Orea
Fenomén
Fenomén
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
oneplay