Friendly nahradilo agenturu Symblaze

Digitální agentura Symblaze na základě rozhodnutí amerických vlastníků po 13 letech ukončila svou činnost na českém trhu. Většinu zaměstnanců i klientů převzala nově založená agentura Friendly, v jejímž čele stojí Bára WagnerováPetr Bína. Agentura pokračuje v práci na značkách Mondelez, Google, Veselá kráva nebo Marionnaud. „Naším cílem je nabízet klientům kreativní multikanálové kampaně s důrazem na digitál, social media a influencer marketing,“ říká ředitelka agentury Wagnerová. „Umíme spolehlivě připravit jak jednorázovou soutěžní aktivaci, tak i velkou kampaň napříč kanály nebo strategii pro sociální sítě,“ doplňuje kreativní ředitel Bína.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist