Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Friendly nahradilo agenturu Symblaze

Digitální agentura Symblaze na základě rozhodnutí amerických vlastníků po 13 letech ukončila svou činnost na českém trhu. Většinu zaměstnanců i klientů převzala nově založená agentura Friendly, v jejímž čele stojí Bára WagnerováPetr Bína. Agentura pokračuje v práci na značkách Mondelez, Google, Veselá kráva nebo Marionnaud. „Naším cílem je nabízet klientům kreativní multikanálové kampaně s důrazem na digitál, social media a influencer marketing,“ říká ředitelka agentury Wagnerová. „Umíme spolehlivě připravit jak jednorázovou soutěžní aktivaci, tak i velkou kampaň napříč kanály nebo strategii pro sociální sítě,“ doplňuje kreativní ředitel Bína.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)