Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Emoce zabalené v nákupním košíku

Technologie, insight, zákaznická zkušenost a emoce: to jsou „buzz words“, na která narazíte v rámci každé konference věnované retailu. A aby bylo jasné, zda naši mysl v otázce koupit výrobek A, či B řídí na dálku více virtuální než skutečná hosteska mezi regály, volá se čím dál více po kvalitativních výzkumech. Čísla však ještě zdaleka nevyklízejí svá pole. Možná že právě výsledná zjištění ambiciózní Shopper Engagement Study, kterou pro český retail implementuje asociace POPAI, budou v pátrání po motivech českého zákazníka tou pravou stopou. Čekání na ni si zkraťte třeba čtením o dynamicky rostoucí disciplíně digital signage v in-store komunikaci či případové studie o tom, jak kadeřníky probudil k interakci se značkou Matrix SMS marketing. Nebo se běžte projít… Osobně bych sice dodala do přírody, grafici ze studia 321 Creative People nás však posílají do supermarketu, abychom si zahráli na detektivy a hledali vizuálně čisté a poutavé obaly. Jejich optimalizací se dá ostatně hodně ušetřit.

null

Martina Plechatová, redaktorka

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)