Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Crossmédia pro Philips Lumea

Výrobce bílé elektroniky Philips připravil 360stupňovou komunikaci na podporu uvedení značky Lumea, která přináší „inovativní metodu IPL v oblasti odstraňování chloupků“. Nový spot poběží v televizích v květnu, zatímco aktivní on-line bannerová kampaň doplněná videospoty, brandingem a PR články se protáhne až do konce června. Ve vybraných obchodech pak budou zákazníci potkávat hostesky, které je se systémem Lumea seznámí přímo v místě prodeje. Informace o produktu budou k dispozici v obchodech a na webových stránkách Lumea.cz nebo Philips.cz.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)