Crossmédia pro Philips Lumea

Výrobce bílé elektroniky Philips připravil 360stupňovou komunikaci na podporu uvedení značky Lumea, která přináší „inovativní metodu IPL v oblasti odstraňování chloupků“. Nový spot poběží v televizích v květnu, zatímco aktivní on-line bannerová kampaň doplněná videospoty, brandingem a PR články se protáhne až do konce června. Ve vybraných obchodech pak budou zákazníci potkávat hostesky, které je se systémem Lumea seznámí přímo v místě prodeje. Informace o produktu budou k dispozici v obchodech a na webových stránkách Lumea.cz nebo Philips.cz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
Pohlreich Fabini