Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

CČM a OC Chodov se soustřeďují na image

Centrum Černý Most a Centrum Chodov připomínají svou jarní kampaní loňský launch dalšími image vizuály Unexpected shopping situovanými v jejich širokém okolí zejména na billboardech, digiboardech a citylightech. Obě centra se zaměřila i na podporu formou tištěné reklamy v největších tuzemských lifestylových titulech, jako jsou Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Marianne, Elle aj. Centrum Černý Most navíc navázalo také spolupráci s televizní stanicí Óčko a pořadem Fashion Time. Digitální strategie obou center pak zahrnuje rozsáhlou on-line podporu prostřednictvím PPC kampaní, Facebook Ads či Google Display Networks, dále spolupráci s lifestylovým webem Žena-in.cz nebo speciální promo v rámci pravidelného e-newsletteru pro držitele věrnostních karet Centra Chodov a Centra Černý Most. Za kreativním návrhem a realizací kampaně stojí agentura BETC, jejíž nápad pro český trh adaptovala sesterská Havas Worldwide Prague. O digitální a on-line komunikaci obou center se stará agentura Dark Side.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)