Centrum Černý Most a Centrum Chodov připomínají svou jarní kampaní loňský launch dalšími image vizuály Unexpected shopping situovanými v jejich širokém okolí zejména na billboardech, digiboardech a citylightech. Obě centra se zaměřila i na podporu formou tištěné reklamy v největších tuzemských lifestylových titulech, jako jsou Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Marianne, Elle aj. Centrum Černý Most navíc navázalo také spolupráci s televizní stanicí Óčko a pořadem Fashion Time. Digitální strategie obou center pak zahrnuje rozsáhlou on-line podporu prostřednictvím PPC kampaní, Facebook Ads či Google Display Networks, dále spolupráci s lifestylovým webem Žena-in.cz nebo speciální promo v rámci pravidelného e-newsletteru pro držitele věrnostních karet Centra Chodov a Centra Černý Most. Za kreativním návrhem a realizací kampaně stojí agentura BETC, jejíž nápad pro český trh adaptovala sesterská Havas Worldwide Prague. O digitální a on-line komunikaci obou center se stará agentura Dark Side.