Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Budoucnost je plná obav o práci i půjčku

Tento týden zaměříme pozornost na obavy respondentů z budoucnosti v době krize. Určitě nepřekvapí, že největší obavy lidí souvisejí nějakým způsobem s prací. Čtyři respondenti z pěti souhlasili s výrokem, že jejich práce nebude jistá na celý život. Kvůli nejisté práci bude složité mít hypotéku a vůbec vzít si půjčku bude rizikem. Na druhou stranu téměř polovina respondentů připouští, že bez půjčky si nepořídí dražší věci.

Čtyři z pěti respondentů souhlasí s tím, že nadměrné pracovní nároky běžně povedou k vyčerpání a vyhoření. Dvě třetiny dotázaných si myslí, že stěhování za prací se stane běžnou součástí života a že nebude nic neobvyklého často měnit práci.

Respondenti se také obávají změn souvisejících se zdravím a zdravotnictvím. Nejvíce se obávají neúnosného zdražování léků a zdravotní péče, nejméně pak zpoplatnění různých sociálních služeb, které jsou momentálně zdarma.

Reklama
Know

Budoucnost ČR je unikátní výzkum kombinující etnografické návštěvy a on-line dotazování. On-line část výzkumu proběhla na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 1575 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

 

 

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)