Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

AXA inovovala spoty zvyšující finanční gramotnost žáků

Finanční skupina AXA aktualizovala formát videospotů, kterými se snaží zvýšit finanční gramotnost žáků základních a středních škol. AXA je partnerem školního vzdělávacího programu Finanční gramotnost do škol, který je vysílán na 402 školách zapojených do Školního informačního kanálu. Během čtyř let oslovily spoty více než 300 tisíc dětí. „Po čtyřech letech vysílání animovaných spotů, ve kterých byli hrdiny školáci, jsme se rozhodli, že do projektu zapojíme i dospělé. Nový typ spotů pro dva následující školní roky je po audiovizuální stránce modernější a zároveň je vtipným oživením,“ uvedl Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace finanční skupiny AXA.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)