AXA inovovala spoty zvyšující finanční gramotnost žáků

Finanční skupina AXA aktualizovala formát videospotů, kterými se snaží zvýšit finanční gramotnost žáků základních a středních škol. AXA je partnerem školního vzdělávacího programu Finanční gramotnost do škol, který je vysílán na 402 školách zapojených do Školního informačního kanálu. Během čtyř let oslovily spoty více než 300 tisíc dětí. „Po čtyřech letech vysílání animovaných spotů, ve kterých byli hrdiny školáci, jsme se rozhodli, že do projektu zapojíme i dospělé. Nový typ spotů pro dva následující školní roky je po audiovizuální stránce modernější a zároveň je vtipným oživením,“ uvedl Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace finanční skupiny AXA.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist