Zuno si utahuje z reklamních klišé

Zuno Bank uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem nové kampaně je ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně. Nové spoty si utahují z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty nebo šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes. Spoty komunikují půjčku s úrokem 7,9 % pro všechny řádně splácející. Kampaň startuje 17. března a reklamní spoty poběží na Nově, Óčku, Primě a na TV Barrandov / TV JojJoj Plus. Podpoří ji také on-line bannery, citylighty ve vybraných městech, PR a komunikace na sociálních sítích. Kampaň vytvořila Zuno Bank ve spolupráci s agenturami Gunpowder (kreativita a režie spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (PR).

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard