Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zuno si utahuje z reklamních klišé

Zuno Bank uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem nové kampaně je ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně. Nové spoty si utahují z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty nebo šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes. Spoty komunikují půjčku s úrokem 7,9 % pro všechny řádně splácející. Kampaň startuje 17. března a reklamní spoty poběží na Nově, Óčku, Primě a na TV Barrandov / TV JojJoj Plus. Podpoří ji také on-line bannery, citylighty ve vybraných městech, PR a komunikace na sociálních sítích. Kampaň vytvořila Zuno Bank ve spolupráci s agenturami Gunpowder (kreativita a režie spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (PR).

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)