Ženy zmizely z vizuálů

Advertising Age

O postavení a rovnoprávnost žen ve společnosti se novou kampaní zasazuje Nadace rodiny Clintonových Bill, Hillary & Chelsea, která na Mezinárodní den žen spustila ve spolupráci s agenturou Droga5 kampaň „Not There“, v níž ženy mizí z obvyklých reklamních vizuálů. Kampaň odkazuje na web NotThere.noceilings.org, představující shromaždiště informací např. o domluvených sňatcích pro dívky mladší 18 let nebo o úmrtích žen při porodech. Na projektu spolupracuje mj. Unilever se značkou Dove.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345