Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ženy se hazardu na internetu příliš nevěnují

Výzkum byl realizován CAWI metodou na reprezentativním vzorku 1004 respondentů z on-line populace.Jací jsou Češi sázkaři a hráči? Pokud vezmeme v úvahu pouze on-line sázení a on-line hraní hazardních her, můžeme tvrdit, že spíše průměrní. Minimálně z hlediska toho, jak často se na internetu těmto hrám oddávají. Třiadvacet procent jich na internetu vsadí nebo si zahraje nějakou hazardní hru alespoň jednou měsíčně. To je řadí těsně za polovinu žebříčku zemí zařazených do výzkumu Mindreader. Celkově nejaktivnějšími hráči jsou Indové, hned za nimi se v čele žebříčku drží trojice skandinávských zemí Norsko, Finsko a Švédsko. Relativně málo se hazardu věnují v USA, které se umístily téměř na konci s pouhými 15 procenty on-line populace, jež hraje či sází alespoň jednou měsíčně. Podstatně aktivnějšími hráči jsou u nás muži, kterých má s touto aktivitou zkušenost více než polovina. Naproti tomu tři čtvrtiny ženské populace nikdy na internetu nevsadily ani nehrály hazardní hru.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)