Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Young Lions i pro PR

Už podruhé se na festivalu reklamy Cannes Lions kromě hlavních soutěží a klání pro mladé kreativní talenty Young Lions bude konat i soutěž pro mladé píáristy – Young Lions PR. Oznámili to organizátoři festivalu s tím, že partnerem této speciální kategorie bude i pro letošní rok poradenské těleso International Communications Consultancy Organisation (ICCO). Mladí píáristé dostanou v souladu s obecnými pravidly Young Lions jen 24 hodin od zadání úkolu na to, aby dokázali, že jsou pomocí PR nástrojů schopni řešit komplexní komunikační problémy. 62. ročník festivalu Cannes Lions se bude konat od 21. do 27. června.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)