Young Lions i pro PR

Už podruhé se na festivalu reklamy Cannes Lions kromě hlavních soutěží a klání pro mladé kreativní talenty Young Lions bude konat i soutěž pro mladé píáristy – Young Lions PR. Oznámili to organizátoři festivalu s tím, že partnerem této speciální kategorie bude i pro letošní rok poradenské těleso International Communications Consultancy Organisation (ICCO). Mladí píáristé dostanou v souladu s obecnými pravidly Young Lions jen 24 hodin od zadání úkolu na to, aby dokázali, že jsou pomocí PR nástrojů schopni řešit komplexní komunikační problémy. 62. ročník festivalu Cannes Lions se bude konat od 21. do 27. června.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist