WMC Grey vyhrála Zámecké vinařství Bzenec

Vítězem tendru na strategického a kreativního partnera pro značku Zámecké vinařství Bzenec se stala agentura WMC Grey. „WMC Grey nás zaujala fundovaným strategickým přístupem a kreativním řešením, které vycházelo z pochopení dlouhodobé strategie naší značky,“ říká Eva Bednářová, vedoucí marketingu. Agentura ve spolupráci s vinařstvím připraví rebranding mateřské značky, její komunikační koncept a zároveň se bude podílet na komunikačních aktivitách jednotlivých produktových řad z jejího portfolia. Zámecké vinařství Bzenec je součástí Moravských vinařských závodů.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
airbank100_2
nova_O2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard