Německé vydavatelství Red Indians vydávající např. automagazín Rampstyle a další korporátní tiskoviny orientované spíše na pánskou klientelu, se odhodlalo k překvapivému činu: na trh uvedlo 19. března klientský magazín pro ženy s názvem Weiberkram. Redakce je totiž výhradně zastoupena muži. Ti podle šéfa vydavatelství, Michaela Köckritze, ženám vůbec nerozumějí a vlastně ani rozumět nechtějí. A právě výsledek jejich práce na „ženských“ tématech je tím, co má ve čtenářkách vzbudit zvědavost a chuť první mimořádný výtisk o 240 stranách si koupit. K reklamním partnerům magazínu se zatím řadí značka Porsche, jinak klient vydavatelství, která se zároveň stává i jedním z distribučních kanálů. Do Weiberkramu investují i módní značky Chopard a Marc Cain. Kromě nákladu 32 tisíc výtisků v německé verzi je v plánu i osm tisíc výtisků v angličtině.