Vkusnou protiváhou k běžným suvenýrovým obchodům v centru Prahy se chce stát první prodejní galerie značky Local Artists s mottem „suvenýry s příběhem“. Své prostory otevřela o víkendu v pražské Karlově ulici, na designu prodejny se podíleli mladí čeští designéři a architekti. „Základní myšlenkou bylo dát prostor drobným i větším regionálním výrobcům a umělcům pro prezentaci jejich výrobků a spojit je jednotným konceptem v prodejní galerii. Prezentace jednotlivých produktů je vždy doplněna o ukázku výroby nebo užitím fotodokumentace, popř. videoprezentace výrobního procesu,“ popisuje koncept za Local Artists Tomáš Krajíček. Pro ještě větší autenticitu bylo do expozice použito artefaktů, kterých je (nebo historicky bylo) třeba k výrobě – například starých foukacích píšťal. Značka hodlá do budoucnosti zřídit další obchody a na své propagaci spolupracovat s průvodci jako „Trip advisor“, „Lonely planet“, s hotely apod.