Stalo se již trendem, že uvedení stěžejního televizního pořadu, jako je nový seriál, je komerčními televizemi doprovázeno silnou marketingovou podporou. Televize Prima např. výrazně podpořila nasazení novinek své původní tvorby v loňském roce, seriálů Svatby v Benátkách a Vinaři. Úvodní díl Vinařů na konci léta na Primě sledovaly necelé dva miliony dospělých diváků. S rozsáhlou kampaní k novému seriálu Policie Modrava aktuálně přišla i konkurenční televize Nova. První díl premiérové řady sledovaly v neděli 1. března téměř dva miliony diváků starších 15 let.
Podpora v televizi i OOH
Kampaň doprovázející seriál běžela na televizních stanicích a webech skupiny Nova, hlavním motivem byli herci ve spojení s přírodou, neboť děj seriálu se odehrává na Šumavě. V OOH médiích Nova využila netradiční reklamní nosiče. V Brně před OC Olympia a v Praze před Atriem Flora použila formát hypercube, v jehož horní části byly nainstalovány živé stromy. Kampaň v regionech pak byla podpořena i netradiční instalací ve vybraných obchodních centrech.
„Do OC napříč Českou republikou jsme umístili speciální dekoraci ‚krimi scénu‘ s rozcestníkem. Zakrvavený špalek s košilí nebo rozbité okno s policejní páskou byly doplněny turistickým rozcestníkem, který kolemjdoucí odkazoval na seriál. Dále jsme pro kampaň využili i žluté autobusy, na jejichž zadní části jsme umístili seriálový vizuál se sloganem ,Nebojte, z žádného případu nevycouváme‘,“ říká vedoucí PR a komunikace skupiny Nova Anna Suchá.
Vysílání seriálu podpořila i klasická inzerce v ženských magazínech a TV guidech a rozhlasové spoty na rádiích Blaník a Hitrádiích. Aktivní placená kampaň běžela rovněž na facebookové stránce seriálu, kde vznikla i aplikace „Akademie Policie Modrava“ posílená injektážemi ve vysílání. Kampaň je podporována i redakčním obsahem v pořadech televize, např. ve Snídani s Novou, Volejte Novu aj.
Televize Nova v regionech využila netradiční instalace ve vybraných obchodních centrech se speciálními dekoracemi k seriálu Policie Modrava.