Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

TV posilují podporu pořadů

Stalo se již trendem, že uvedení stěžejního televizního pořadu, jako je nový seriál, je komerčními televizemi doprovázeno silnou marketingovou podporou. Televize Prima např. výrazně podpořila nasazení novinek své původní tvorby v loňském roce, seriálů Svatby v Benátkách a Vinaři. Úvodní díl Vinařů na konci léta na Primě sledovaly necelé dva miliony dospělých diváků. S rozsáhlou kampaní k novému seriálu Policie Modrava aktuálně přišla i konkurenční televize Nova. První díl premiérové řady sledovaly v neděli 1. března téměř dva miliony diváků starších 15 let.

Podpora v televizi i OOH

Kampaň doprovázející seriál běžela na televizních stanicích a webech skupiny Nova, hlavním motivem byli herci ve spojení s přírodou, neboť děj seriálu se odehrává na Šumavě. V OOH médiích Nova využila netradiční reklamní nosiče. V Brně před OC Olympia a v Praze před Atriem Flora použila formát hypercube, v jehož horní části byly nainstalovány živé stromy. Kampaň v regionech pak byla podpořena i netradiční instalací ve vybraných obchodních centrech.

„Do OC napříč Českou republikou jsme umístili speciální dekoraci ‚krimi scénu‘ s rozcestníkem. Zakrvavený špalek s košilí nebo rozbité okno s policejní páskou byly doplněny turistickým rozcestníkem, který kolemjdoucí odkazoval na seriál. Dále jsme pro kampaň využili i žluté autobusy, na jejichž zadní části jsme umístili seriálový vizuál se sloganem ,Nebojte, z žádného případu nevycouváme‘,“ říká vedoucí PR a komunikace skupiny Nova Anna Suchá.

Vysílání seriálu podpořila i klasická inzerce v ženských magazínech a TV guidech a rozhlasové spoty na rádiích BlaníkHitrádiích. Aktivní placená kampaň běžela rovněž na facebookové stránce seriálu, kde vznikla i aplikace „Akademie Policie Modrava“ posílená injektážemi ve vysílání. Kampaň je podporována i redakčním obsahem v pořadech televize, např. ve Snídani s Novou, Volejte Novu aj.


Televize Nova v regionech využila netradiční instalace ve vybraných obchodních centrech se speciálními dekoracemi k seriálu Policie Modrava.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu