Top důvody pro pití piva

Oprava: V minulém díle Snapshotu jsme chybně uvedli jméno jedné ze značek, za což se omlouváme. Správně mělo být uvedeno Plzeňský Prazdroj.

Dvě pětiny respondentů z naší on-line populace připouštějí, že pokud v restauraci / hospodě nečepují jejich oblíbenou značku piva, tak do ní raději nejdou. Proč? Protože při výběru samotného piva totiž hraje nejdůležitější roli chuť. S tím souhlasí čtyři lidé z pěti. Další dva faktory souvisejí s cenou, pro 37 % respondentů je to cena jako taková, pro 21 % pak konkrétní slevové akce. Celkově alespoň jeden z těchto faktorů ovlivňuje téměř polovinu respondentů. Mezi top vlivy na rozhodování pak patří i tradice a překvapivě i vliv piva na bolesti hlavy. Výběr piva podle ceny je důležitý především pro mladší věkovou kategorii od 18 do 24 let, kde si podle ní vybírá 61 % respondentů. U starších její vliv klesá, ale stále se drží na druhém místě. Lidé nad 55 let pak při vybírání kromě chuti vyhledávají piva, která mají příznivý účinek na jejich zažívání. Nejméně důležitým faktorem při volbě piva je pak jeho balení.

Q: Co je pro vás důležité při výběru piva?

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

 

 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen