Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Televizi naplno sleduje jenom menšina

Rychlá doba vyžaduje schopnost soustředit se na více věcí najednou. Internetová populace v České republice to zvládá i u sledování televize. To nevyžaduje interakci, diváci mají prostor pro další činnosti. Ty velmi často souvisejí s počítačem – 56 procent respondentů alespoň občas při sledování televize surfuje na internetu, 40 procent komunikuje na sociál- ních sítích, čtvrtina hraje zároveň hry.

Zajímavé je, že tři z pěti respondentů na internetu hledají i věci související s aktuál- ním televizním vysíláním.

Televize také pro spoustu lidí slouží jako doplněk k další činnosti. 51 procent se při jejím sledování věnuje domácím pracím a téměř třetina u obrazovky dohání pracovní nebo školní resty.

Přesto se každý šestý respondent z aktivní internetové populace se vždy plně věnuje televiznímu vysílání.

Q: Co všechno děláte při sledování televize?

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

 

 

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Návrh bez názvu-127
Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu