Televizi naplno sleduje jenom menšina

Rychlá doba vyžaduje schopnost soustředit se na více věcí najednou. Internetová populace v České republice to zvládá i u sledování televize. To nevyžaduje interakci, diváci mají prostor pro další činnosti. Ty velmi často souvisejí s počítačem – 56 procent respondentů alespoň občas při sledování televize surfuje na internetu, 40 procent komunikuje na sociál- ních sítích, čtvrtina hraje zároveň hry.

Zajímavé je, že tři z pěti respondentů na internetu hledají i věci související s aktuál- ním televizním vysíláním.

Televize také pro spoustu lidí slouží jako doplněk k další činnosti. 51 procent se při jejím sledování věnuje domácím pracím a téměř třetina u obrazovky dohání pracovní nebo školní resty.

Přesto se každý šestý respondent z aktivní internetové populace se vždy plně věnuje televiznímu vysílání.

Q: Co všechno děláte při sledování televize?

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

 

 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk