Snoopy bude propagovat pojišťovnu MetLife

Úseky nejfrekventovanějších dálnic v České republice by měly od začátku března až do prosince 2015 lemovat billboardy s populárními dětskými postavičkami Snoopy a Woodstock z animované rodiny Peanuts. Billboardy, které vytvořila agentura Dawson & Ginger, mají pomoci pojišťovně MetLife posílit povědomí o značce a upozornit na její produkt životního „pojištění pro malé i velké“, jak upozorňuje claim na billboar- dech. Postavička pejska Snoopyho je se společností MetLife spjata již od roku 1985, kdy se poprvé objevila v televizní reklamní kampani pojišťovny. Smyslem využití animovaného charakteru je nabourat konzervativní vnímání pojišťovací instituce. Nákup mediálního prostoru byl agenturou Dawson & Ginger řešen in-house. V České republice pojišťovně MetLife momentálně patří 6. místo a 5 % trhu s životním pojištěním. Postavičku Snoopyho vytvořil v roce 1950 americký animátor Charles M. Schulz.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia