Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prostě to zakážeme

NADITITULEK: CHYTRÁ HORÁKYNĚ

Martin Komárek, bývalý vtipný novinář a nyní už méně vtipný poslanec za ANO, mě pozval na zasedání parlamentního výboru, abych poslancům vysvětlil, co je to ta „podprahová reklama“, kterou se poslanci chystají zakázat. Nemají v tom zjevně jasno, jak Martin píše: „Dnes jsme se tím ve sněmovně zabývali. Je to jako v židovské anekdotě. Jedni říkají že existuje, jiní, že neexistuje.“ Samozřejmě že neexistuje. „Známý je také pokus Jamese Vicaryho z roku 1957. Vicary tvrdil, že do filmu promítaného v kině vložil dva vzkazy: ,Pijte Coca-Colu‘ a ,Máte hlad? Jezte popcorn‘. Prodej Coca-Coly měl tento pokus zvýšit o 18 %, zatímco prodej popcornu se měl zvýšit o celých 58 %. V roce 1962 se ale James Vicary přiznal, že si celý tento pokus vymyslel. K vyššímu prodeji coly a popcornu vážně došlo, ale bylo to spíše způsobeno zlevněním těchto výrobků a tématem filmu, který se odehrával na poušti. Lidé tak měli žízeň přirozeně.“ Tolik citát z Wikipedie. O setkání s vůdci tohoto státu vás zde budu informovat.

null

Jakub Horák, producent

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)