Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Probíhá komunikační a PR výzkum

Ještě do konce března probíhá největší světový výzkum komunikačních a PR profesionálů, Evropský komunikační monitor. Loni se ho zúčastnilo 2750 profesionálů z oblasti PR a strategické komunikace ze 42 zemí. Čeští PR manažeři nebo mluvčí se mohou zúčastnit vyplněním dotazníku na Communicationmonitor.eu. Loňské výsledky potvrdily, že narůstající vliv digitální komunikace sice přináší nové možnosti, ale také výrazně zvyšuje stres a objem práce. Polovina profesionálů v komunikacích tráví v práci přesčas čtvrtinu své běžné pracovní doby.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)