Pilsner Urquell odstartoval TV kampaň, která předznamenává domácí hokejový šampionát. Tváře nové reklamě propůjčili hlavní trenér národního týmu Vladimír Růžička a dvojice reprezentantů z české extraligy, třinecký Jakub Klepiš a pardubický Petr Čáslava. Finišuje se ovšem tradičně – v hospodě, v níž fanoušci prožívají emoce během vypjatého hokejového klání a samozřejmě u toho popíjejí plzeňské. Spot vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenty a produkční společnosti Armada Films. Reklamu natáčel více než 60členný štáb během dvou dní v Sedlčanech. Původní idea spotu je dílem pražské agentury Ogilvy & Mather, realizace však už byla v rukou nové slovenské agentury MUW Saatchi & Saatchi. „Kampaň bude pokračovat v dubnu. Na trh uvedeme rovněž limitovanou edici plechovek s medailony českých hokejových legend. Počítáme také se speciálními akcemi v obchodních řetězcích, restauracích a hospodách, vše budeme postupně odtajňovat,“ vysvětluje manažer značky Pilsner Urquell Lukáš Novotný.