Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PIAF: Budeme „nejnabitější“ v celém regionu

Tři desítky přednášejících z více než deseti zemí od Británie až po Saúdskou Arábii, a tedy „nejnabitější událost svého druhu v regionu“, slibují návštěvníkům organizátoři letošního ročníku soutěže Prague International Advertising Festival (PIAF) a její konferenční části.

Dvoudenní program budou tvořit interaktivní workshopy, přednášky, promítání i společenský program. PIAF je určen marketérům a zadavatelům reklamy i pracovníkům v komunikaci, reklamě a PR. Mezi řečníky tak letos figuruje třeba kreativní ředitel německé agentury Heimat Myles Lord, který patří mezi nejuznávanější kreativní tvůrce Evropy a jehož agentura je i u nás známa svými mimořádnými pracemi pro řetězec Hornbach.

Stratég amsterdamské pobočky Wieden & Kennedy Nick Docherty se podělí o svou vizi retailu a jeho značek. Strategie „nových médií“ odhalí Ryszard SrokaFacebooku a ředitelka Zoo – agentury společnosti Google Mailine Swildens. Šéf sociálních médií společnosti Sony Tim Lion zase představí přístupy platné pro retailovou značku ve sféře „social“.

Reklama
ČEZ

„Letos se budeme věnovat i nezávislým agenturám. Je to segment, který nabízí neotřelé přístupy, protože není svázán korporátními pravidly velkých sítí. Pozornost chceme věnovat i závěrečné party. Kolik takových party na střeše do roka je?“ říká ředitel festivalu Marek Hlavica.

Kompletní program festivalu a konference PIAF bude představen v průběhu března. Do jeho konce mohou zájemci získat slevu na vstupné. To pokrývá nejen profesionální program, ale také závěrečné „Best of“ a vyhlášení výsledků hodnocení AKA Agentura roku a cen BOB. Součástí programu je letos opět bezplatné večerní promítání Shots in the Dark.

Letošní, šestý ročník PIAF proběhne 26. a 27. května v budově Národní galerie – Veletržním paláci. Pro mimopražské zájemce připravili organizátoři nabídku ubytování v rekonstruovaném Parkhotelu – ikonické stavbě české architektury 60. let, který přímo sousedí s Veletržním palácem.

PIAF výslech

nullRamzi Moutran, kreativní šéf Memac Ogilvy a předseda poroty

Co je na vaší práci nejlepší?

Práce s lidmi.

Co vás baví na reklamních festivalech?

Soutěžení s těmi nejlepšími na světě. Tím člověk roste.

Co jste dal naposledy na Twitter nebo FB?

Něco o automobilových závodech. Nechci nudit prací.

Jak se nejlíp přemýšlí?

Při řízení auta.

Slovem, nebo písmem?

Rozhodně slovem. Dialog je vždycky lepší.

Rozumem, nebo srdcem?

Rozhodně srdcem. Co prožiješ naplno, nikdy nezapomeneš.

A jak prolomit ledy?

Začít vyprávět „to jsem se jednou strašně opil…“

 

Kromě nabitého programu pro marketéry i lidi z komunikace chtějí letos pořadatelé festivalu PIAF velkou pozornost věnovat i závěrečné party na střeše Veletržního paláce.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)